Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Πλεκτοί Λαιμοί

Γεια σας!
Εδώ είμαι και πάλι όπως υποσχέθηκα με γυναικείους χειροποίητους λαιμούς.
Ο Οκτώβριος τελικά άλλαξε γνώμη και άρχισε να χαμογελά προσωρινά, αυτό δεν σημαίνει ότι το κρύο δεν θα έρθει γι' αυτό πρέπει να είμαστε καλά προετοιμασμένοι. Άλλοι θα πάρουν πετρέλαιο (λέμε τώρα), άλλοι ξύλα, άλλοι κάρβουνα, τι πιο ζεστό όμως από έναν καλοπλεγμένο λαιμό;


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...






knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
                                    


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


Πλεγμένο με νήμα τρίχρωμο, 80% ακρυλικό, 20% mohair. Με πλέξη τρυπούλες, η οποία όταν
συνδυαστεί με το mohair δίνει ένα πολύ φινετσάτο αποτέλεσμα.


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...






knitting
Πλέξτο μου και αυτό...





knitting
Πλέξτο μου και αυτό...





knitting
Πλέξτο μου και αυτό...




Λαιμός-Εσάρπα. Σε πολλές παραλλαγές για να φορεθεί όπως σας αρέσει, ζεστό με πρωτότυπη πλέξη bamboo και νήμα 100% ακρυλικό.


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...



Ένας λαιμός ακόμα μονόχρωμος, πλεγμένος με mohair νήμα και πλέξη τρυπούλες.
Αναμένεται την επόμενη ανάρτηση με κάτι ξεχωριστό και μην ξεχνάτε να χαμογελάτε πάντα. Τα πλεκτά ζεσταίνουν το κορμί, τα χαμόγελα τις καρδιές των ανθρώπων και τελευταία το χρειαζόμαστε όλοι πολύ! Ζεστές καρδιές λοιπόν για όλους!
Φιλιά!















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: