Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Πλεκτά για το κρύο

Γειά σας!
Μπήκε λοιπόν εδώ και πέντε ημέρες ο  Οκτώβριος και είπε από νωρίς να μας δείξει τα δόντια του και ενώ περνούσαμε καλά τον Σεπτέμβριο με την ζεστούλα, τις βόλτες, τα μπανάκια μας ξαφνικά χειμώνας. Δεν πτοούμαστε όμως οι βόλτες θα συνεχιστούν και εδώ σας έχω πλεκτά κασκολάκια και σκουφάκια σε διάφορα σχέδια με πολύ φαντασία, πλεγμένα όλα με βελονάκι και πολύ αγάπη. Είπα να ξεκινήσω το μήνα με κάτι παιδικό και γλυκό.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...




knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


Εμπνευσμένα από τα μέσα μεταφοράς και την φύση. Εδώ να ζητήσω συγνώμη γιατί κάποιες φωτογραφίες είναι κακής ποιότητας δεν το πρόσεξα όταν τις έβγαλα και τώρα δεν έχω τα πλεκτά για να τα φωτογραφήσω, παρ' όλα αυτά θέλω να τα δείτε.

      
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Πλεγμένα όλα με νήμα για παιδιά 100% ακρυλικό, υποαλλεργικό.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Σύντομα σε επόμενες αναρτήσεις θα σας παρουσιάσω κασκόλ και σκουφάκια και για ενήλικες.
Καλό Χειμώνα λοιπόν με ζεστές μυτούλες και αυτάκια!
Φιλιά... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: