Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Πλεκτά για νεογέννητο

Γεια σας!
"Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα, μόνο 33 μερούλες έμειναν..." αυτά σκεφτόμουνα  την γέννηση του Θείου Βρέφους, την σημασία της και κάπως έτσι  γεννήθηκε και στο μυαλό μου η ιδέα της σημερινής ανάρτησης, σας έχω πλεκτή κουβερτούλα συνδυασμένη με γαντάκια και παπουτσάκια για νεογέννητα σε χρώμα που ταιριάζει και στα δύο φύλα ότι πρέπει για τις πρώτες βόλτες.


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...




knitting
Πλέξτο μου και αυτό...





Πλεκτή Κουβερτούλα λοιπόν με νήμα 50% ακρυλικό 50% βαμβακερό υποαλλεργικό. Πλεγμένη με βελόνες, με τέσσερεις διαφορετικές πλέξεις σε ένα πολύ ουδέτερο σχέδιο.



knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

 Πλεκτά γαντάκια με βελόνες και βελονάκι για το τελείωμα με κορδόνι και διακοσμητικά κουμπάκια.





knitting
Πλέξτο μου και αυτό...



Πλεκτά παπουτσάκια πλεγμένα με βελονάκι και πολύ πολύ αγάπη!
Μείνετε συντονισμένοι έρχονται γιορτές και οι αναρτήσεις που θα ακολουθήσουν δεν μπορούν παρά να είναι γιορτινές και αυτό είναι υπόσχεση.
Φιλιά
Υ.Γ: «Εάν κάποιος πιστεύει ότι η αγάπη και η ειρήνη είναι κλισέ, που τα αφήσαμε πίσω στη δεκαετία του '60, αυτό είναι πρόβλημά του. Αγάπη και Ειρήνη είναι αιώνιες αξίες.»(Τζων Λένον)








 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: