Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Πλεκτό Πόντσο

Γεια σας!
Αποχαιρετούμε σήμερα τον Νοέμβριο για να υποδεχτούμε τον καλύτερο μήνα του χρόνου.
 Είναι ο μήνας που τα πάντα είναι στολισμένα γύρω μας, τα σπίτια μας, οι δρόμοι, τα μπαλκόνια , οι βιτρίνες των καταστημάτων όλη αυτή η λάμψη και η χρυσόσκονη δεν μπορεί παρά μόνο να μας φτιάχνει την διάθεση και να μας κάνει να ξεχνάμε για λίγο τα προβλήματα μας. Να ξεχάσουμε λοιπόν τα δικά μας προβλήματα και να κοιτάξουμε λίγο γύρω μας, υπάρχουν άνθρωποι που έχασαν τα σπίτια τους, άνθρωποι που δεν έχουν να φάνε, άνθρωποι άρρωστοι που δεν έχουν φάρμακα, αυτούς τους ανθρώπους δεν πρέπει να τους ξεχνάμε. Με την ευκαιρία λοιπόν των εορτών  που πλησιάζουν όλες οι Μητροπόλεις της εκκλησίας της Ελλάδος οργανώνουν τον "έρανο της αγάπης", καλό είναι να προσφέρει ότι μπορεί ο καθένας μας από ρούχα, τρόφιμα, φάρμακα και να δείξει την αγάπη του σε ανθρώπους που τόσο την χρειάζονται.



Σήμερα σας έχω το πλεκτό πόντσο μου. Είναι πλεγμένο με βελονάκι σε αυτό το υπέροχο γκρι χρώμα που όπως έχετε καταλάβει το αγαπάω πολύ.



knitting
Πλέξτο μου και αυτό...



knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
 


100%  Ακρυλικό με κουκούλα και λεπτομέρεια με κορδόνι μπροστά. Αγαπήθηκε από πολλούς και η αλήθεια είναι, ότι είναι ένα από τα καλύτερα σχέδια που είχα ανακαλύψει στο internet όταν άρχισα να πλέκω με το βελονάκι.


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...




knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Το πόντσο είναι ένα ένδυμα το οποίο πρωτοφορέθηκε από τους αυτόχθονες λαούς της Αμερικής που ζούσαν στις Άνδεις (Περού)  στην προκολομβιανή εποχή (1500π.χ-1000μ.χ). Τώρα θεωρείται τυπικό Νοτιοαφρικάνικο ένδυμα, ήταν φτιαγμένο από μάλλινο ύφασμα ή από υδατοστεγές υλικό για να κρατάει μακριά το κρύο και την βροχή. Τα τελευταία χρόνια έχει μπει για τα καλά στην βιομηχανία της μόδας και κυκλοφορεί σε πολλά σχέδια και με πολλούς συνδυασμούς.
Αυτά από εμένα για σήμερα περιμένω τα σχόλια και τα μηνύματα σας θα τα ξαναπούμε με κάτι εξίσου ενδιαφέρον στη επόμενη ανάρτηση!
Φιλιά
Υ. Γ. Δεν ξέρω για τον καιρό εδώ πάντως θα χιονίζει γιατί Χριστούγεννα χωρίς χιόνι είναι κουραμπιές χωρίς την άχνη!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: