Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Το πλεκτό χωρίς ραφές

Γεια σας.
Ακριβής στο ραντεβού μας είμαι πάλι εδώ να μοιραστώ μαζί σας τις δημιουργίες μου και όχι μόνο.
Πολλοί φίλοι οι οποίοι ξεκίνησαν το πλέξιμο μου στέλνουν τα μηνύματα τους ζητώντας βοήθεια, χαίρομαι πολύ γι' αυτό και ιδιαίτερα όταν παίρνετε τις ιδέες μου και δημιουργείτε. Ένα από τα πολλά που ρωτούν οι φίλοι στα μηνύματα τους συνήθως είναι και το πως θα ράψουν το πλεκτό τους χωρίς να  φαίνονται οι ραφές. Η αλήθεια είναι ότι οι αόρατες ραφές θέλουν λίγο παραπάνω δεξιοτεχνία και εμπειρία γι' αύτο και το πλεκτό χωρίς ραφές κάνει την ζωή μας ευκολότερη.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...



knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
 Πλεκτό γιλέκο χωρίς ραφές με εντυπωσιακό δέσιμο πίσω.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
100% Ακρυλικό πλεγμένο με πλέξη ζάλογγο και λεπτομέρεια με δερμάτινο  κουμπί.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Στην Βηθλεέμ σε μια ταπεινή Φάτνη γεννήθηκε πριν από 2013 χρόνια ο Χριστός μας, κάθε χρόνο από τότε όλοι οι Χριστιανοί γιορτάζουμε το θαύμα της γέννησης. Κάθε χρόνο γεννιέται ο Χριστός μας, όχι στην Βηθλεέμ, ούτε σε μια ταπεινή Φάτνη αλλά στις ψυχές μας.
Ας αφήσουμε λίγο χώρο λοιπόν και φέτος στις ψυχές μας, τις γεμάτες μνησικακία, εγωισμό, αχαριστία , ας τις αδειάσουμε από τα δόλια συναισθήματα και ας τις γεμίσουμε με αγάπη, καλοσύνη και κατανόηση, να γίνουν μια ταπεινή Φάτνη για να γεννηθεί το θαύμα που θα μας δώσει δύναμη, χαρά και ελπίδα να συνεχίσουμε σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς να ζούμε με αξιοπρέπεια, αρμονία και αγάπη προς τον συνάνθρωπο.
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!
Φιλιά.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: