Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Παιδικά Πλεκτά

Γεια σας.
Οι γιορτές πέρασαν, διασκεδάσαμε, ξεκουραστήκαμε, ζήσαμε έντονες στιγμές και μετά από αυτό το time out  με γεμάτες μπαταρίες επιστέψαμε στην καθημερινότητα. Με πολύ απλά πράγματα, με φαντασία, όρεξη και δουλειά μπορούμε να κάνουμε αυτήν την καθημερινότητα πιο όμορφη και ενδιαφέρουσα, τόσο που κάθε μέρα θα μας φαίνεται γιορτή!
Παιδικά ζακετάκια σας έχω σήμερα για αγόρια και κορίτσια τα έπλεξα με πολύ χαρά και ελπίζω την ίδια χαρά να νιώσουν και αυτοί που θα τα φορέσουν .

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

 Παιδικό ζακετάκι για αγόρια με πλέξη ρίγες και κουκούλα.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
 Πλεγμένο με νήμα 100% ακρυλικό για παιδιά.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Ζακετάκι για κορίτσια πλεγμένο με βελόνες και νήμα 100% ακρυλικό υποαλλεργικό.
Πλεγμένο χωρίς ραφές με λεπτομέρεια κοτσίδα στο μανίκι και τσεπούλες.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Σαν σήμερα πριν από 8 χρόνια γεννήθηκε ένα πλασματάκι ξανθό γαλανομάτικο. Χρόνια πολλά συνονόματη σου εύχομαι κάθε χρόνος της ζωής σου να είναι τόσο λαμπερός όσο το φως στα μάτια σου. Χαρούμενα γενέθλια!
Αυτά φίλοι μου από εμένα για σήμερα θα επιστρέψω σύντομα με καινούργιες πλεκτές δημιουργίες μέχρι τότε να θυμάστε να μην αποζητάτε αυτούς που δεν κατάλαβαν την ομορφιά της ψυχής σας...γιατί το φως που έχετε στις καρδιές σας αξίζει να φαίνεται και όχι να το κρύβει οποιαδήποτε σκιά....
Φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: