Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Σκουφάκια με το βελονάκι!

Γεια σας!
Πέρασε και αυτή η εβδομάδα ήρθε πάλι η "ημέρα της δημιουργίας". Μπορεί όλη η εβδομάδα μου να περνάει δημιουργικά, αλλά το Σάββατο έχει γίνει πλέον η αγαπημένη μου ημέρα γιατί μπορώ να μοιράζομαι μαζί σας τα έργα μου. Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση σας, χάρη σε εσάς προσπαθώ να γίνομαι καλύτερη και να εξελίσσομαι. Η στασιμότητα δεν μου πάει, άλλωστε ο άνθρωπος πρέπει να πηγαίνει μπροστά και αυτό γίνεται μόνο κάνοντας βήματα.
Σκουφάκια με βελονάκι σας έχω αυτή την φορά που δεν χρειάζονται πολλές συστάσεις.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένο με νήμα 50% ακρυλικό, 50% μαλλί με διαφορετική πλέξη και χρώμα για το σχέδιο.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
 Σε άλλο χρώμα και με μικρές διαφορές στο σχέδιο. Αυτό που διασκέδασα περισσότερο είναι  η δημιουργία των πον-πον.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το βελονάκι είναι μια διαδικασία για την δημιουργία υφασμάτων από νήματα με την χρήση ενός γάντζου. Είναι γνωστή με την ονομασία crochet  που στα γαλλικά σημαίνει γάντζος.
Υπάρχει η θεωρία, ότι το βελονάκι εξελίχθηκε από  παραδοσιακές πρακτικές στο  Ιράν, τη Νότια Αφρική ή την Κίνα. Παρ' όλα αυτά δεν υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία ότι  η τέχνη είχε αρχίσει να εκτελείτε πριν από την δημοτικότητα της στην Ευρώπη κατά την διάρκεια του 19ου αιώνα.
Η τέχνη αυτή έχει και την φιλανθρωπική της μορφή, υπήρχε ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων που έπλεκε ρούχα  και άλλα ενδύματα με το βελονάκι για τους στρατιώτες κατά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο. Σήμερα πολλές ομάδες πλέκουν για να προσφέρουν σε νοσοκομεία, ορφανοτροφεία γηροκομεία,  καταφύγια αστέγων κλπ. Πολύ γνωστά επίσης έχουν αρχίσει να γίνονται και  τα "chemo caps" καπέλα πλεκτά με βελονάκι που δωρίζονται σε κέντρα θεραπείας του καρκίνου για εκείνους που υποβάλλονται σε χημειοθεραπεία. (Όποιος ενδιαφέρεται μπορώ να του στείλω κάποια σχέδια να πλέξει).
Κάπου εδώ θα σας χαιρετίσω για σήμερα, υπομονή μέχρι την άλλη εβδομάδα θα επιστρέψω με κάτι διαφορετικό. 
"Για να είναι κανείς αναντικατάστατος, πρέπει να είναι πάντα διαφορετικός."(Coco Chanel)
Φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: