Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Πλέκοντας με παρέα.

Γεια σας!
Ο ενθουσιασμός μου σήμερα είναι μεγάλος γιατί έχω τόσα να σας αφηγηθώ και να σας περιγράψω για το υπέροχο απόγευμα της περασμένης Τετάρτης.
Λατρεύω το πλέξιμο όχι μόνο γιατί με ηρεμεί και καλύπτει τον καλλιτεχνικό μου οίστρο αλλά και γιατί με βάζει στην διαδικασία να ψάχνω συνέχεια καινούργια πράγματα για να εξελίσσομαι.
Κάπως έτσι λοιπόν γνώρισα την Σοφία η οποία διατηρεί ένα κατάστημα με κεντήματα, είδη ραπτικής και πλεξίματος στο κέντρο του Βόλου, βρέθηκα στο μαγαζί της αναζητώντας τι άλλο;
Νήματα

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Με την Σοφία εκπέμπουμε θα έλεγα στο ίδιο μήκος κύματος, έχουμε την ίδια τρέλα, μας αρέσει να κάνουμε τα απλά να φαίνονται και όχι να είναι σύνθετα.
Έτσι λοιπόν, το απόγευμα της Τετάρτης μας κάλεσε η Σοφία στο μαγαζί της να πλέξουμε, μαζευτήκαμε μια παρέα από γυναίκες πιάσαμε τις βελόνες και πλέξαμε για αρχή αυτό το καταπληκτικό πόντσο.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Σε γήινες αποχρώσεις με τρία διαφορετικά νήματα. Απλό και εντυπωσιακό!
Η μόνη δυσκολία που αντιμετωπίσαμε;
Δεν ξέραμε τι να πρωτοδιαλέξουμε μέσα από μια τεράστια ποικιλία από πολύ ποιοτικά νήματα και με κίνητρο τις πολύ καλές τιμές. Τα καταφέραμε όμως και μείναμε όλες ικανοποιημένες.
Βρισκόμασταν στον "Ναό της Πλέκτριας"! Βελόνες, νήματα, κουμπιά, μουλινέδες, καμβάδες είχαν την τιμητική τους, το καφεδάκι ζεστό και τα βουτήματα γευστικότατα.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...



knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Από την παρέα βέβαια δεν έλειπε η ψυχή της, η Νάσια, άλλη μια καλλιτέχνης και blogger http://stavrovelonia-nasia.blogspot.com με διδακτορικό στο κέντημα, μοιράστηκε μαζί μας τις γνώσεις της στο πλεκτό και μας υποσχέθηκε περισσότερα για το μέλλον.


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...



knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Δεν θα πω ότι ήταν το καλύτερο απόγευμα Τετάρτης που πέρασα γιατί δόθηκε η υπόσχεση να ακολουθήσουν και άλλα, η δημιουργία δεν σταματά και το κατάστημα της Σοφίας πάντα ανοιχτό για εμάς.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Κάπου εδώ θα σας αφήσω, θα επιστρέψω, το ξέρετε πλέον με πολλά και ενδιαφέροντα, μέχρι τότε να μην ξεχνάτε να χαμογελάτε και να κάνετε όνειρα. Τα όνειρα είναι σαν τα θαύματα, βγαίνουν αληθινά μόνο όταν πιστεύετε σε αυτά!
Φιλιά.

Υ.Γ. Σοφάκι σε ευχαριστούμε πολύ, μας αρέσει να πλέκουμε, αλλά όταν πλέκουμε με την παρέα σου μας αρέσει περισσότερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: