Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Δίδυμα Καπελάκια!

Γεια σας!
Ημέρα ανάρτησης σήμερα και γύριζε όλη μέρα στο μυαλό μου ο πρόλογος που θα γράψω για τα πλεκτά καπελάκια που έφτιαξα. Ξεκινάει κάπως έτσι...
Το πόσο σημαντικό ρόλο στην ζωή μας παίζουν οι αριθμοί το ξέρουν καλύτερα οι μαθηματικοί και εγώ με αυτούς δεν τα πήγαινα ποτέ καλά, λίγο οι εξισώσεις τρίτου βαθμού, λίγο οι συναρτήσεις χάλια τα μαθηματικά.
Ε! να λοιπόν που σήμερα θα επικαλεστώ έναν αριθμό για να ανοίξω το θέμα μου, το 2. Σπουδαίος αριθμός αν σκεφτούμε ότι τα περισσότερα γύρω μας και επάνω μας είναι διπλά.
Δυο μάτια, δυο χέρια, δυο πόδια, δυο πόρτες έχει η ζωή κτλπ.
Τελικά το δυο είναι για τα καλά στη ζωή όλων μας, πόσο μάλλον στη ζωή του ζευγαριού που θα φοράει στα δίδυμα παιδάκια του τα πλεκτά μου καπελάκια!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
 Πλεγμένα με βελονάκι, νήμα 100% ακρυλικό υποαλλεργικό. Θυμίζουν λίγο jockey το καπέλο ιππασίας με το γείσο. Το χρώμα νομίζω προδίδει το φύλο των διδύμων, κοριτσίστικο και εντυπωσιακό.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Ακόμα μια εβδομάδα έμεινε στο Μάρτιο και ο Απρίλιος θα βρει το "Πλέξτο μου και αυτό..." με δημιουργίες για την Άνοιξη και το καλοκαίρι που ήδη ετοιμάζονται με πυρετώδεις ρυθμούς.
Θα σας χαιρετήσω κάπου εδώ και θα σας ευχηθώ καλό τετραήμερο, να παρακολουθήσετε την παρέλαση της 25ης Μαρτίου όπου και αν βρεθείτε να τιμήσετε του Έλληνες Ήρωες. "Ετούτος εδώ ο λαός δεν γονατίζει παρά μονάχα μπροστά στους νεκρούς του" Γιάννης Ρίτσος.
Να περνάτε καλά και να ζείτε δυνατά!
Φιλιά.

 Υ.Γ. Το σχέδιο για το καπέλο θα το βρείτε και στο κατάστημα Σ. Γαργαρέτα Τοπάλη 39 στο Βόλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: