Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Επίσημη Περίσταση

 Γεια σας!
8 Μαρτίου σήμερα η Παγκόσμια μέρα της γυναίκας και η καθεμιά όλο και κάτι έχει κανονίσει για να την γιορτάσει. Σάββατο βράδυ και ένα ποτάκι με τις εορτάζουσες επίσης φιλενάδες είναι μια καλή αρχή και το ένδυμα φυσικά επίσημο.
Ένα επίσημο λοιπόν πλεκτό θα σας παρουσιάσω σήμερα εκμεταλλευόμενη την ιδιαιτερότητα της ημέρας.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Πλεγμένο για ιδιαίτερες περιστάσεις με αμπιγέ νήματα σε μαύρο με πετρόλ.
Πλέξτο μου και αυτό...
Το συνδύασα με μια full skirt από ταφτά που έραψα μόνη μου. (θα σας την παρουσιάσω και αυτή κάποια στιγμή).
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Χάρη στους αγώνες λοιπόν των γυναικών για την ισότητα και την αναγνώριση των δικαιωμάτων
τους μπορούμε εμείς να γιορτάζουμε σήμερα αυτή την ημέρα. Παρ' όλα αυτά...
Το 70% του πληθυσμού που ζει σε συνθήκες έσχατης φτώχειας είναι γυναίκες.
Τα 2/3 των αναλφάβητων στον κόσμο είναι γυναίκες.
Το 80% των προσφύγων είναι γυναίκες και παιδιά.
Οι γυναίκες καλλιεργούν το 80% των χωραφιών, ενώ κατέχουν μόλις το 1% της γης.
"H γυναίκα είναι μια θεά. Ο Θεός μας έστειλε εδώ. Χωρίς εμάς δεν θα υπήρχε ο κόσμος..." Waris Dirie.
Εδώ θα σας αφήσω και εγώ για σήμερα...περιμένει το ποτάκι που λέγαμε!
Χρόνια πολλά σε όλες τις γυναίκες!
Φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: