Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Ασυνήθιστο Κόσμημα


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

 Γεια σας!
 Ένα ασυνήθιστο κολιέ σας έχω για σήμερα, ένα πλεκτό κολιέ το οποίο ανακάλυψα σε μια πολύ καλή σελίδα και θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας.
Ακολούθησα τις οδηγίες που δίνονται, απλά εγώ το έκανα σε διαφορετικό χρώμα και με διαφορετικό νήμα.
Πλεκτό κολιέ με βελονάκι με νήμα 45% viscose 55% μετάξι.
Το πρωτότυπο έχει και κάποιες χάντρες να το στολίζουν, το νήμα μου όμως είναι τόσο ντελικάτο (χάνει στην φωτογραφία) που τις θεώρησα περιττές.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Η αγάπη μου για το χειροποίητο είναι γνωστή πλέον, μου αρέσουν τα πράγματα που φτιάχνονται στο χέρι όχι μόνο για την μοναδικότητα τους ( δεν γίνεται ποτέ κάτι ολόιδιο) αλλά και γιατί πιστεύω ότι ο δημιουργός βάζει κάτι περισσότερο από "εργασία" για να φτιάξει το οτιδήποτε. Θέλω να σας δείξω το υπέροχο χειροποίητο τσαντάκι που απέκτησα. Το έφτιαξε η Ευτυχία με τα χεράκια της, ξετρελάθηκα όταν το είδα.
Πλέξτο μου και αυτό...
Είναι απλά υπέροχο!
Νομίζω ότι της αξίζουν πολλά συγχαρητήρια τι λέτε ;
Πλέξτο μου και αυτό...

Αύριο είναι μια πολύ ιδιαίτερη μέρα νομίζω για τον καθένα ξεχωριστά όποιον ρόλο και αν έχει.
Χρόνια πολλά λοιπόν στον άνθρωπο που με έμαθε να περπατάω, να μιλάω, να γνωρίζω, να ελπίζω, να ονειρεύομαι, να αγαπάω. Χρόνια πολλά στον άνθρωπο που με καμαρώνει, που με προσέχει, που με θαυμάζει (χωρίς λόγο). Χρόνια πολλά στο καταφύγιο μου, στην παρηγοριά μου , στον συνοδοιπόρο μου, στο στήριγμα μου, στη φίλη μου.
Χρόνια πολλά Μανούλα!!!
Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!
Φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: