Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Η Τέχνη του Μακραμέ ή Macramé


Πλέξτο μου και αυτό...

Γεια σας!
Ακριβής και σήμερα στο ραντεβού μας, ακρίβεια χρειάζεται και η τέχνη του μακραμέ.
Μακραμέ είναι μια τεχνική κλωστοϋφαντουργίας, που δημιουργείται χρησιμοποιώντας το δέσιμο (κόμπους) νημάτων. Το χρησιμοποιούσαν και το διέδωσαν ναυτικοί, οι οποίοι με περίτεχνα σχέδια στόλιζαν τα πάντα από μαχαίρια και μπουκάλια έως και μέρη πλοίων.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Κατάγεται από την Βόρεια Αφρική και το όνομα της προέρχεται από την Αραβική λέξη "migramah" που σημαίνει κρόσσι, πρόκειται για τα διακοσμητικά κρόσσια που στόλιζαν τα άλογα και τις καμήλες τα οποία βοηθούσαν μεταξύ άλλων, τα ζώα να διώχνουν τις μύγες.
Στην Ευρώπη διαδόθηκε μέσω της Ισπανίας μετά την κατάκτηση των Μαυριτανών, στις αρχές του 8ου αιώνα.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Την Τεχνική αυτή εγώ την διδάχτηκα από την Κ. Ιωάννα Κεχαγιά, "Στο Εργαστήρι Κεντητικής του ΚΕΚΠΑ-ΔΙΕΚ του Δήμου Βόλου". Οι κυρίες συνήθως την χρησιμοποιούν για να ομορφαίνουν τις πετσέτες τους, εγώ εξέλιξα λίγο παραπάνω αυτή την τεχνική την έφερα στα μέτρα μου που λένε.
Εδώ σας έχω μια πετσέτα μπάνιου φτιαγμένη από τα χεράκια μου, την έφτιαξα, να την δωρίσω για μια ιδιαίτερη περίσταση. Τις υπόλοιπες δημιουργίες μου θα σας τις παρουσιάσω σε επόμενες αναρτήσεις.
Να περνάτε καλά!
Φιλιά.

Υ.Γ : Ευχαριστώ που κάνεις την ζωή μου τόσο όμορφη! Χρόνια μας πολλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: