Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Το πρώτο μου Λασέ!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Γεια σας!
Σήμερα θα σας μιλήσω για την τεχνική του λασέ και θα σας παρουσιάσω και το πρώτο μου έργο.
Λασέ, είναι μια τεχνική με την οποία δημιουργούμε δαντέλα. Το λασέ  (σχέδιο) δουλεύεται με κορδόνι, το οποίο ενώνουμε με διάφορες βελονιές πάνω σε ένα συγκεκριμένο πατρόν και δημιουργούμε τα σχέδια της δαντέλας.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Κορδόνι, μπορούμε είτε να πάρουμε έτοιμο τυποποιημένο από τα καταστήματα με είδη κεντήματος ή να το πλέξουμε μόνοι μας με βελονάκι και δαντελόνημα.
 Σε επόμενες αναρτήσεις θα σας δείξω και έργα μου με πλεκτό κορδόνι.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Με την τεχνική λασέ όμως δεν ομορφαίνουν μόνο τα κεντήματα μας, αλλά μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε σε ρούχα και αξεσουάρ στολίζοντας τα με  μοναδικά σχέδια δαντέλας που θα τα αναδείξουν.
Όλοι οι  ποδοσφαιρόφιλοι και μη, αγωνιούν για τον αγώνα που θα αναδείξει τον μεγάλο νικητή του παγκοσμίου κυπέλλου και δικαιολογημένα.  Δυο μεγάλες ομάδες, δυο μεγάλα κράτη, δυο μεγάλοι Ήπειροι, "αντιμέτωποι" για το έπαθλο στην κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση.
Το έπαθλο λοιπόν, ας ελπίσουμε να το μοιραστούν όλοι μαζί και επειδή δεν μοιράζονται τα τρόπαια από χρυσό ας μοιραστούν το τρόπαιο του "καλού αγώνα".
Όπως είπε και ο Γερμανός Bertolt Brecht " Αυτός που αγωνίζεται μπορεί να χάσει, όμως αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει". Ας κερδίσει ο καλύτερος!
Πάντως, όποιος και να είναι ο νικητής, για εμάς δεν θα αλλάξει κάτι, εδώ θα τα ξαναπούμε το επόμενο Σάββατο!
Φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: