Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

Κοσμήματα για τα πόδια!


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Γεια σας!
Το πιο hot trend του καλοκαιριού είναι τα κοσμήματα για τα πόδια.
Πλεκτά motif με σχέδια κερδίζουν τις εντυπώσεις από την πρώτη ματιά. Βγάζουμε τα πόδια μας στον ήλιο με στυλ και εντυπωσιακά αξεσουάρ.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
 Πλεγμένο με ελαφρύ νήμα  50% βαμβάκι και 50% bamboo. Το τελειοποίησα πλέκοντας ανάμεσα γυάλινα χαντράκια.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το σχέδιο είναι δικό μου, ( σχεδιάστρια δεν είμαι, πως θα μπορούσα να πω ότι είμαι πλέκω μόνο 3 χρόνια), συνδύασα πολλές τεχνοτροπίες και ορίστε το αποτέλεσμα.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Σε λίγο καιρό το "Πλέξτο μου και αυτό..." θα γιορτάζει, κλείνει ένα χρόνο και νιώθω τυχερή και ευγνώμων που έχω όλους εσάς και τα μηνύματα σας, να μου δίνουν δύναμη να συνεχίζω να δημιουργώ και να αγωνίζομαι. Σας ευχαριστώ πραγματικά όλους.
Δεν υπάρχει το ταλέντο, η  φαντασία, η έμπνευση που μου λέτε, ο καθένας μπορεί να ξεκινήσει κάτι και να πετύχει, υπάρχει δουλειά, πείσμα και θέληση.
Όλο αυτό ξεκίνησε, όχι από ανάγκη για αυτοπροβολή (ματαιόδοξη δεν είμαι), αλλά από την προτροπή καλών φίλων, να μοιραστώ την τέχνη μου, όπως έλεγαν. Δεν ξέρω αν το πέτυχα, αυτό που  με κάνει να αισθάνομαι καλά είναι η στήριξη όλων σας, καθώς και το ότι δεν φέρθηκα με αχαριστία σε κανέναν.
Η αχαριστία είναι σαν ένα σπασμένο πιθάρι που ότι και να ρίξεις μέσα πέφτει στο κενό!
Μέχρι την επόμενη εβδομάδα καλές βουτιές σε όλους!!!
Α! και τα ποδαράκια στον ήλιο!
Φιλιά.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: