Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Επιστροφή με εκπλήξεις και δώρα!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Όλα τα ωραία κάποια στιγμή τελειώνουν, το ίδιο συμβαίνει και με τις διακοπές!
Το "Πλέξτο μου και αυτό..." επέστρεψε και στις αποσκευές του εκτός από άπλυτα, σουβενίρ και αναμνήσεις, έφερε δώρα για τους αναγνώστες του!
Πέρασε ένας χρόνος και δεν έχω καλύτερο τρόπο να το γιορτάσω! Προετοίμασα λοιπόν ένα διαγωνισμό μόνο για εσάς.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
 Λάβετε μέρος στο διαγωνισμό και κάντε δική σας τη noodle τσάντα σε στυλ φάκελο που κλέβει εντυπώσεις. Σε διάφορα χρώματα και με μικρές παραλλαγές στον τρόπο κουμπώματος, έχει κάνει θραύση.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
  Για το νήμα  noodles σας έχω ξαναμιλήσει σε παλαιότερη ανάρτηση!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
 Διαδικασία διαγωνισμού:
1. Κάντε like στην σελίδα του "Πλέξτο μου και αυτό..." στο facebook.
2. Κάντε like και share στην φωτογραφία του διαγωνισμού και έγινε είστε πολύ κοντά στο να αποκτήσετε το δώρο μου!
 Οι αναγνώστες, που δεν έχουν λογαριασμό στο facebook μπορούν να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό με τον εξής τρόπο:
1. Γίνετε μέλος του ιστότοπου.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
2. Αφήστε το σχόλιο σας κάτω από την ανάρτηση του διαγωνισμού.

Καλή επιτυχία σε όλους!!!!
Τα αποτελέσματα θα τα ανακοινώσω το Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου.
Ραντεβού την επόμενη εβδομάδα με κάτι καινούργιο!
Φιλιά!

Υ.Γ Ακόμα και αν τέλειωσαν οι διακοπές με λίγη καλή διάθεση και καλή παρέα μπορούμε να φτιάξουμε στην πόλη ακρογιαλιά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: