Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Πλεκτός μπερές από ... Γαλλία!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Γεια σας!
Βρισκόμαστε στην καρδιά του Οκτωβρίου χρονικά και μάλλον κάπου στο καλοκαίρι σύμφωνα με τον καιρό με 30 βαθμούς Κελσίου!
Για την σημερινή ανάρτηση σας έχω κάτι κατάλληλο για την εποχή (την ημερολογιακή).
Πλεκτός μπερές σε βυσσινί χρώμα που ταιριάζει με όλα.
Η λέξη "μπερές" προέρχεται από την γαλλική λέξη Beret και είναι ένα μάλλινο καπέλο που φορούσαν οι κάτοικοι των ορεινών περιοχών της Γασκωνίας (Βάσκοι).
Στην μόδα ο μπερές άρχισε να φοριέται από το 1920, παρ΄όλα αυτά παρόμοια καπέλα συναντώνται σε πολλά Έργα Τέχνης από την Εποχή του Χαλκού.
Πλέξτο μου και αυτό...
Αν και παλαιότερα υπήρξε επαναστατικό σύμβολο, δίνει ένα σοφιστικέ στυλ και μπορεί να φορεθεί με πολλούς τρόπους.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένο με βελονάκι και νήμα 100% ακρυλικό, το συνδύασα με πλεκτές γκέτες που έπλεξα με το ίδιο νήμα με βελόνες.
Ένας μήνας περίπου έμεινε ακόμα στο φθινόπωρο η φύση έδωσε τους φετινούς καρπούς και ετοιμάζεται να πάρει έναν υπνάκο μέχρι την Άνοιξη, βέβαια στις πόλεις που έχουμε στριμωχθεί δεν το αντιλαμβανόμαστε τόσο έντονα.
Η ζωή στο χωριό είναι διαφορετική, ο Τρύγος μας θυμίζει το τέλος εποχής που πλησιάζει και όχι τα λιγοστά χαρτάκια στο ημερολόγιο.
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλέξτο μου και αυτό...
Η σοδειά καλή και φέτος, Δόξα τω Θεώ.
Ανυπομονούμε για τα παρεΐστικα βράδια με τσιπουράκι και καλό μεζέ, όσο για το κρασάκι δεν θα λείπει από το Κυριακάτικο τραπέζι, μπρούσκο και μερακλίδικο.
Να περνάτε καλά, τα καλύτερα έρχονται!
Φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: